علیرضا شیخی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تلفن گویای ۱۵۹۴ یک خط خدماتی کشوری است، اظهار داشت: این خط تلفن در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و همچنین توسعه زیرساخت خدمات غیرحضوری، به طور کامل در استان راهاندازی شده و به صورت یکپارچه قابل بهرهبرداری است.
وی درباره قابلیتهای این سیستم، بیان کرد: دریافت کارکرد کنتور مشترکان کل آذربایجانغربی با امکان مقایسه و کنترل ارقام با سوابق سیستم اصلی مشترکان و نیز اعلام اطلاعات آخرین صورتحساب صادره به صورت لحظهای از سیستم اصلی مشترکان دو کارکرد مهم این سیستم به شمار میرود.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجانغربی، همچنین از صندوق صوتی انتقادات و پیسنهادات روابط عمومی با امکان استماع پیام و مدیریت سوابق، امکان اعلام، ویرایش و حذف شماره همراه مشترکان استان جهت ارسال پیامک قبوض، راهنمایی مشترکان در بخشهای مختلف شرکت و امکان مشاهده سوابق کامل تماسهای یک مشترک را از دیگر ویژگیهای تلفن گویای ۱۵۹۴ ذکر کرد.
آذربایجان غربی تا پیش از دولت یازدهم، یکی از استان های کم برخوردار در حوزه گازرسانی بود ولی هم اکنون به استانی نسبتاً برخوردار تبدیل شده است.
همه این آمار و ارقام در ارتقای رفاه روستاییان و افزایش رضایتمندی آنان از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت نمود یافته است که می تواند در توسعه روستاها با محوریت مردم، بسیار مثمرثمر باشد.
هم اینک استان آذربایجانغربی با بیش از ۱۴ هزار کیلومتر شبکهگذاری گاز طبیعی بیش از یک میلیون مشترک گاز دارد و هزار و ۱۲۳ روستای آن از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.
آذربایجانغربی به دلیل شرایط جغرافیایی کوهستانی یکی از مناطق سخت در بحث گازرسانی محسوب میشود که دولت تدبیر و امید به نحو شایسته ای خدمات خود را در تمام مناطق مختلف در این استان گسترش داده است.