تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳

مهاباد- ایرنا- ماموران انتظامی مهاباد در یک عملیات پلیسی، موفق به کشف و ضبط یک محموله ۴۷ کیلوگرمی مواد مخدر از نوع شیشه در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با سوداگران مرگ موفق شدند پس از دریافت اخباری مبنی بر وجود یک محموله شیشه در سطح شهرستان، مراتب را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

سرهنگ محمد توحیدی ادامه داد: در این عملیات، ماموران با هماهنگی مقام قضایی، اقدام به بازرسی از یک واحد منزل مسکونی کردند که در نهایت ۴۷ کیلوگرم مواد صنعتی از نوع شیشه افغانی را کشف و قبل از توزیع توقیف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد اضافه کرد: با بررسی میدانی در محوطه این منزل هم علاوه بر کشف این مقدار شیشه، ۱۱۰ لیتر اسید تولوئین، ۹۳۰ گرم افدرین، ۱۲۰ گرم هیدروسدیم و ۵ گرم سوخته تریاک نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ توحیدی گفت: در این ارتباط یک دستگاه خودرو زانتیا نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی مهاباد از همکاری و همراهی شهروندان در اجرای موفق این عملیات قدردانی کرد و ادامه داد: همراهی شهروندان با عوامل انتظامی در زمینه مبارزه با گسترش پدیده شوم اعتیاد می‌تواند نقش مهمی در کاهش این معضل اجتماعی داشته باشد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.