به گزارش ایرنا، «ابراهیم شکوری» امروز (جمعه) در گفتوگویی با اشاره به اتفاقهای پیش آمده در رابطه با پست اینستاگرام باشگاه پرسپولیس که حاشیههای زیادی ایجاد کرده است، اظهار داشت: پس از اینکه هواپیمای پرسپولیس به شهر «گوا» رسید متوجه پست عجیب ارگان رسمی باشگاه پرسپولیس شدیم و از همان لحظه اقدامهای اولیه را انجام دادیم تا مشکلات بیشتری برای باشگاه به وجود نیاید.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس با انتشار پست ویژهای در صفحه خود از مردم هند عذرخواهی کرد و و خواستار برخورد شدیدی از سوی شرکت کارگزار با عوامل این اتفاق شدیم. از طرفی، شب گذشته نیز، نامهای رسمی برای فدراسیون هند نوشتیم تا ضمن توضیح مسائلی که منجر به انتشار آن پست از طریق صفحه اینستاگرام باشگاه شده، مراتب عذرخواهی خود را به گوش مسوولان فدراسیون این کشور برسانیم.
وی تاکید کرد: هیچ قصد و انگیزهای برای ناراحت کردن مردم عزیز هند نداشتیم و شاید نسبت به میزبانی انتقاداتی داشته باشیم اما اشتباه پیش آمده یک اشتباه در امر هماهنگی و همچنین کجسلیقگی ادمین صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس است.
شکوری در پایان گفت: ارگانهای خبری باشگاه طبق یک قرارداد منعقد شده در گذشته، در اختیار کارگزار باشگاه است اما امیدواریم دیگر شاهد رقم خوردن چنین مسائل فرهنگی نباشیم.