سنندج - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه پاسداران سروآباد گفت: ۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند این شهرستان در قالب طرح کمک مومنانه اهدا شد.

سرهنگ محسن کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جهیزیه‌ها شامل یک دستگاه تلویزیون، یک دستگاه اجاق گاز، یک دستگاه یخچال، لباسشویی و ۲ تخته فرش ۶ متری است.

وی با بیان اینکه ارزش این ۱۱ سری جهیزیه ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال است، افزود: ارزش هر سری جهیزیه ۲۵۰ میلیون ریال بوده که تقدیم نوعروسان شد تا در ابتدای زندگی مشترک برای خرید وسایل ضروری مشکل نداشته باشند.

جانشین سپاه شهرستان سروآباد یادآور شد: نوعروسان نیازمند با همکاری دهیاران، ‌شوراهای اسلامی و کانون‌های بسیج در سطح روستاها شناسایی شدند و تحت حمایت نهادهای حمایتی از قبیل کمیته امداد و بهزیستی نبودند.

سرهنگ کریمی اضافه کرد: سپاه سروآباد سال گذشته بیش از چهار هزار بسته معیشتی را در قالب رزمایش کمک های مومنانه بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع کرد.

وی اظهار داشت: حمایت های نقدی و غیرنقدی سپاه از نیازمندان همچنان ادامه دارد و همچون سال گذشته که در قالب کمک های مومنانه از قبیل توزیع بسته های غذایی،‌ کارت هدیه، جهیزیه و توزیع غذای گرم این کمک ها ادامه خواهد داشت.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و اورامان و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.