تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

قشم- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه قشم گفت: حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و بانوان در انتخابات پیش رو، نقش حیاتی در تعیین مسیر حرکت و پیشرفت کشور در سال های آتی دارد.

سرهنگ حجت امیری‌کیا روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم انتظارات خود را با برگه‌های رای که به صندوق می‌اندازند، مطالبه کرده و فرد انتخاب شده تا پایان زمان خدمت خود به تک تک آرای کسب شده تعهد دارد.

وی ادامه داد: رسانه های بیگانه با استفاده از شرایط شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی که خود به دلیل تحریم های ظالمانه به آن دامن زده اند، قصد دارند مردم را نسبت به حضور در این دوره از انتخابات دلسرد و بی انگیزه کنند.

فرمانده سپاه قشم تصریح کرد: نخبگان جامعه در این برهه از زمان وظیفه دارند توطئه دشمنان را افشا کرده و رسانه‌ها آن را به مردم منتقل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، بهترین روش انتخاب افراد اصلح را توجه به معیارهای مقام معظم رهبری دانست و گفت: همه باید مطیع رهبر باشند و طبق تاکید ایشان، افراد مومن، انقلابی و جوان را انتخاب کنند.

امیری کیا افزود: همچنین حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای نیز از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری است که باید هر ایرانی با هر نوع تفکر و سلیقه سیاسی به آن توجه داشته باشد.

وی تصریح کرد: با حضور پرشور و فعال در انتخابات ١۴٠٠، ضمن ادای دین خود نسبت به شهدا و خلق حماسه باشکوه دیگر، توطئه‌های دشمن خنثی شده و راه برای پیشرفت، توسعه و آبادانی ایران اسلامی هموار می شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.