تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

تهران- ایرنا- یک رسانه هندی به شکست نماینده این کشور برابر پرسپولیس واکنش نشان داد و نوشت که گوا مقابل پرسپولیس خُرد شد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برگشت مقابل گوا هند موفق شد با چهار گل شهریار مغانلو، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و کمال کامیابی‌نیا میزبان مسابقات گروه پنجم لیگ قهرمانان را شکست دهد تا یک گام دیگر به صعود به دور بعد مسابقات نزدیک شود.

در همین راستا رسانه TIMES OF INDIA در گزارشی به بررسی این دیدار پرداخت.

این سایت نوشت که گوا با هشت چهره جدید نسبت به بازی قبل پای به این دیدار گذاشت اما مقابل تیم قهرمان ایران خُرد شد. شهریار مغانلو در دقیقه ۲۳، مهدی ترابی ۴۳، عیسی آل کثیر ۴۷، کمل کامیابی نیا ۵۸ برای پرسپولیس در این بازی گلزنی کردند.

برگزاری سه بازی در یک هفته خوان فراندو مربی اسپانیایی را مجاب کرد تا در آغاز دور برگشت مسابقات تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند اما این تغییرات نتوانست برای این تیم مفید باشد و مقابل قدرت خط حمله پرسپولیس ایستادگی کند.

می‌توان گفت که سه گل از چهار گلی که حریف به ثمر رساند، روی اشتباه بازیکنان گوا به ویژه دروازه بان این تیم یعنی نوین کوما بود که در این بازی به جای دیراج سینگ درون دروازه گوا قرار گرفته بود. این دروازه بان روی دو گل اولی که دریافت کرد ،مقصر کامل بود و گل چهارم نیز روی اشتباه مدافع این تیم یعنی محمد علی به ثمر رسید.

فینالیست فصل قبل مسابقات در این بازی تیم مسلط بر میدان بود و توانست چهارمین برد متوالی خود را کسب کند. بازیکنان گوا بر خلاف حریف نتوانستند به خوبی فورواردهایشان را تغذیه کنند و از طرفی حریف هم روی پنالتی و کرنر مانند بازی قبل به گل رسید.

گوا در ابتدا مقاوت کرد اما مغانلو توانست این سد را با یک ضربه ناگهانی بشکند. چند دقیقه بعد دروازه بان گوا که نتوانسته بود به خوبی ضربه شجاعی را مهار کند روی آل‌کثیر مرتکب خطای پنالتی شد.

پرسپولیس نیمه دوم را نیز خوب آغاز کرد و آل کثیر روی پاس زیبای مغانلو گل سوم را به ثمر رساند. چند دقیقه بعد هم روی یک ضربه ارسالی از روی نقطه کرنر کامیابی نیا روی اشتباه محمد علی گل چهارم را به ثمر رساند.

ایوان گونزالس در غیاب ادو بدیا در این بازی کاپیتان گوا بود.