تهران-ایرنا- جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای حملات و تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران فلسطینی در قدس اشغالی را محکوم و اعلام کرد که برای امت اسلامی فلسطین در اولویت قرار دارد .

 به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از المسیره، جنبش انصارالله در بیانیه‌ای در حمایت از ملت فلسطین به حملات رژیم صهیونیستی به اهالی قدس و نمازگزاران مسجدالاقصی واکنش نشان داد.

انصارالله در بیانیه خود تحرکات ملت فلسطین در مقابله با تجاوزات مستمری که مومنان نمازگزار در قدس اشغالی را هدف قرار داده است، ستود.

در بیانیه انصارالله تأکید شده که  مواضع ملت یمن در قبال تجاوزات رژیم اشغالگر علیه فلسطینیان ثابت است و همیشه در کنار مجاهدان و جنبش‌های مقاومت قرار دارند.

انصارالله در پایان اعلام کرد که فلسطین و قدس قضیه محوری مسلمانان و قطب نمای حقیقی امت عربی و اسلامی هستند.

بیت المقدس و برخی دیگر شهرهای فلسطین طی روزهای گذشته شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهر کنندگان و نمازگزاران فلسطینی در اعتراض به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و فلسطینیان بود.

در درگیری شدید پنجشنبه شب نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان این رژیم با جوانان فلسطینی در قدس اشغالی هم ۱۰۵ فلسطینی زخمی شدند.

بامداد جمعه هم چندین راکت از غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین در جنوب فلسطین اشغالی شلیک شد و رژیم صهیونیستی مواضع مقاومت و نوار غزه را هدف حملات توپخانه ای و هوایی خود قرار داد.

بنابر اعلام منابع صهیونیستی، مقاومت بیش از ۳۰ راکت و موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که سامانه گنبد آهنین تنها تعداد کمی از این موشک ها را منهدم کرده است.