تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: شناخت خوبی از حریف داریم و در بازی فردا با تمام تمرکز به میدان می‌رویم تا سه امتیاز را به دست آوریم.

به گزارش ایرنا،«پیمان بابایی» در نشست خبری پیش از بازی تراکتور مقابل پاختاکور در چهارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ‌در گروه سختی قرار گرفته‌ایم و هر چهار تیمی که در این گروه قرار دارند این شانس را خواهند داشت به مرحله بعدی بازی‌ها صعود کنند.

وی افزود: به خاطر فشردگی بازی‌ها همه بازیکنان باید با تمرکز بالایی به میدان رفته و مرتکب کوچک‌ترین اشتباهی نشوند. این فشردگی باعث خستگی تیم می‌شود.

بازیکن تراکتور خاطرنشان کرد: شناخت خوبی از حریف داریم و در بازی فردا با تمام تمرکز به میدان می‌رویم تا در نهایت با ارائه یک بازی خیلی خوب، سه امتیاز بازی را از آن خودمان کنیم.

تیم فوتبال تراکتور تبریز هم‌اکنون با ۶ امتیاز از چهار بازی در رده دوم گروه دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا جای دارد و الشارجه امارات را با هشت امتیاز بالای سر خود می‌بیند. شاگردان رسول خطیبی در آخرین مسابقه خود موفق شدند با یک گل از سد نیروی هوایی عراق بگذرند و به نخستین برد این فصل دست پیدا کنند.