بندرعباس - ایرنا- پروژه مسکونی، اداری و تجاری دریای نوربندرعباس عصر چهارشنبه با حضورمحمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی و استاندار هرمزگان افتتاح شد.

مدیرکل راه وشهر سازی هرمزگان در آیین بهره برداری ازاین پروژه گفت: این پروژه در قالب ۱۰۰ واحد و با سرمایه گذاری ۸۸۰میلیارد ریال احداث شده است.

آرش رضایی افزود: این مجتمع با مساحت سه هزار و ۶۰۸متر در قالب ۸۸ واحد مسکونی، پنج واحد اداری  و ۱۶ واحد تجاری احداث شده است.

وی ادامه داد: این پروژه با مشارکت ۴۰درصدی دولت و سرمایه گذاری ۶۰درصدی بخش خصوصی انجام شده است.

وزیر راه وشهرسازی عصر امروز به منظور آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه تولید و عرضه مسکن کشور و افتتاح و بازدید از چند پروژه شهری، عصرچهارشنبه با استقبال استاندار هرمزگان وارد بندرعباس شد.

محمد اسلامی در سفر نیم روزی خود به بندرعباس، ابتدا در آیین افتتاح مجتمع تجاری، اداری، مسکونی دریای نور حضور خواهد یافت و پس از افتتاح این پروژه از تعاونی مسکن کارکنان جهاد کشاورزی بازدید خواهد کرد.

وزیر راه پس از آن به شهرک پیامبر اعظم(ص) رفت و عملیات اجرایی پروژه ۲۵۶واحدی مسکن با حضور وی و استاندار هرمزگان آغاز شد.

حضور در آیین افتتاح مجتمع تجاری گامبرون، بازدید از پروژه طرح اقدام ملی مسکن و آغاز عملیات اجرایی پل پیامبر اعظم (ص) از دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به بندرعباس است.

در مقصد پایانی سفر وزیر راه و شهرسازی به بندرعباس، عملیات اجرایی بزرگترین پروژه تولید و عرضه مسکن کشور در قالب احداث ۱۰هزار واحد مسکونی آغاز خواهد شد.