تهران- ایرنا- دیدار تیم های فولاد ایران و الوحدات اردن با نتیجه دو بر یک به سود نماینده اردن به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان در چارچوب آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان از ساعت ۲۲:۳۰ و در ورزشگاه فیصل بن فهد عربستان به مصاف الوحدات اردن رفت که در پایان اردنی با نتیجه دو بر یک فولاد را از پیش رو برداشت. این دیدار در حالی برگزار شد که تیم فولاد شانسی برای صعود از گروه به مرحله بعدی را ندارد.

فولاد با این نتیجه ۵ امتیازی ماند و در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و با توجه به ۷ امتیازی شدن الوحدات در رده چهارم جدول گروه چهارم قرار گرفت. 

تک گل الوحدات روی تک موقعیتی که این تیم در نیمه نخست داشت به ثمر رسید. «حسن علی سعد» زننده این گل بود. 

عارف آقاسی در دقیقه ۵۰ صاحب یک موقعیت تک به تک شد اما نتوانست آن را تبدیل به گل کند. تیم فولاد در نیمه دوم تلاش بسیار زیادی برای گشودن دروازه نماینده اردن داشت اما دفاع متراکم الوحدات مانع به تساوی کشیدن بازی شد. 

سیدمهران موسوی و محمد آبشک در این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم النصر توانست السد قطر را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا صدرنشینی را در روز آخر از دست بدهد. 

نمایی پایانی از جدول گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا:

۱- النصر عربستان ۱۱ امتیاز

۲- السد قطر ۱۰ امتیاز

۳- الوحدات اردن ۷ امتیاز

۴- فولاد ایران ۵ امتیاز 

ترکیب فولاد خوزستان:

محسن فروزان، عارف آقاسی، مهران موسوی، مجتبی نجاریان، زبیر نیک نفس، محمد آبشک، پاتوسی، فرشاد احمدزاده، ابراهیمی، درخشان مهر، لوسیانو پریرا

ترکیب الوحدات اردن:  

عبدالله الفخوری، فادی الوعد، احمد زریخ، احمد طاهر هیکل، دنیل احمد، رجایی عاید، انس احمد، صالح راتب، حسن علی سعد، یزن العرب و محمد الدمیری