تهران- ایرنا- راهنمای الکترونیکی تامین اجتماعی دیجیتال با امکانات آموزشی، اطلاع‌رسانی و دسترسی به خدمات الکترونیک و غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی از طریق درگاه‌های مختلف عرضه شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این راهنمای الکترونیکی، آموزش، اطلاع‌رسانی و دسترسی به تمامی درگاه‌های خدمات الکترونیک و غیرحضوری به صورت همزمان پیش‌بینی شده است و به‌روزرسانی و ارتقاء دائمی آن نیز با دریافت نظرات متخصصین و مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی امکان‌پذیر است.

این نرم افزار از طریق سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir در دسترس عموم قرار دارد و به زودی در کافه بازار و سایر عرضه‌کنندگان نرم‌افزار نیز عرضه می شود.

به گزارش ایرنا، طرح ۳۰۷۰ روز دوشنبه (۱۹ آبان) با حضور مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب و کارگزاری‌های این سازمان افتتاح شد.

این طرح با ارائه ۳۰ خدمت الکترونیک، ۷۰ میلیون مراجع از مجموع ۹۶ میلیون مراجع تامین اجتماعی به شعب وکارگزاری‌های این سازمان را کاهش می‌دهد.