همدان- ایرنا- فرماندار نهاوند از تشدید محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان از روز سه‌شنبه آینده خبر داد و گفت: مبادی ورودی و خروجی شهر در ایام تعطیلات عید فطر به شدت کنترل و هر گونه خودرو غیربومی جریمه می‌شود.

به گزارش ایرنا «مراد ناصری» روز یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا شهرستان نهاوند اظهار داشت: هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به جز پلاک‌های غیربومی با بیمه نامه نهاوند اعمال قانون می شوند.

وی با بیان اینکه پیک چهارم را با کمک و مشارکت مردم پشت سر گذاشتیم افزود: ادارات و شرکت های خدمات رسان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مستمر بازرسی و سرکشی می‌شوند.

فرماندار نهاوند ادامه داد: کمیته‌های بازرسی، نظارت و ساماندهی بازار، اصناف، ادارات و عدم برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی در شهرستان تشکیل شده و با قوت در حال فعالیت هستند.

ناصری از شهرداری خواست با نظارت و جدیت بیشتری خیابان قیصریه را ساماندهی کند و گرنه با توجه به ناپرهیزی برخی از مردم در برگزاری مراسم‌ها و تجمع‌ها، شاهد شیوع بیشتر ویروس کرونا خواهیم بود.

وی از کمیته اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه شهرستان برای همراهی و همکاری با ستاد مقابله با کرونا در نهاوند قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، درحال حاضر ۲ شهرستان «بهار و اسدآباد» در وضعیت قرمز و دیگر شهرستان های استان همدان در وضعیت نارنجی قرار دارند.