سنندج-ایرنا- نخستین صندوق الکترونیکی انتقادات و پیشنهادات بانک مسکن برای نخستین بار در کشور در کردستان راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا، مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان روز دوشنبه در آیین راه اندازی این صندوق الکترونیکی  اظهار داشت: راه اندازی این سامانه شیوه ای نوین در برقراری ارتباط موثر و سریع با مشتری بوده و موجب فرهنگ سازی استفاده از ابزارهای الکترونیک در سطح جامعه می شود.

جلال الدین سلیمی در خصوص دلایل پیشنهاد راه اندازی این سامانه به اداره کل روابط عمومی و راه اندازی آن در استان کردستان اضافه کرد: مدیریت شعب بانک مسکن استان با توجه به مشکلات متعدد در روش سنتی تکمیل فرم انتقادات و پیشنهادات توسط مشتریان و ارسال به اداره کل روابط عمومی همچون صرف هزینه های بسیار زیاد چاپ فرم نظرسنجی و ارسال از طریق پست ، قابل اتکا نبودن نتایج به دلیل احتمال تکمیل فرم توسط افرادی غیر از مشتری ، مشخص نبودن نظرسنجی کننده برای بانک و سپری شدن زمان بسیار طولانی و فرسایشی از لحظه تکمیل فرم تا ارسال و تجزیه و تحلیل فرم ها توسط اداره کل روابط عمومی، موجب پیشنهاد طراحی این سامانه الکترونیکی شد. 

مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان به مزایای صندوق انتقادات و پیشنهادات الکترونیکی اشاره کرد و گفت: استفاده از این سامانه برای مشتریان در جهت ارسال نظرات و نیازسنجی خدمات درخواستی آنان بسیار آسان و بدون هیچ هزینه ای و حتی بدون محدودیت در نوع گوشی، چه هوشمند و چه ساده، از طریق شماره گیری کد ussd  به شماره #۹۹۲۴۴*۶۶۵۵* برای مشتریان بانک فراهم شده است.

سلیمی راه اندازی این سامانه را تحولی نو در برقرای ارتباط سریع و آسان مشتریان با مدیران بانک خواند و یادآور شد: از روسای شعب استان درخواست داریم تا استفاده از این سامانه را در بین مشتریان بانک فرهنگ سازی و نهادینه کنند.

مهری حسینی معاون اداره کل روابط عمومی بانک مسکن که بصورت آنلاین از طریق بستر skyroom در جلسه حضور پیدا کرد، گفت: راه اندازی صندوق الکترونیکی انتقادات و پیشنهادات نقش بسیار مهمی در تسهیل در برقراری ارتباط با مشتریان ، ارائه خدمات و شناسایی مشکلات و نیازهای آنان دارد.

وی بر گسترش استفاده از این سامانه در شعب سراسر کشور تاکید کرد و گفت: با توجه به پیشنهاد استان کردستان، این سامانه در حال حاضر در مدیریت این استان راه اندازی شده و اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در نظر دارد پس از پایش نتایج حاصله استفاده از این سامانه با جمع آوری اطلاعات و داده های مورد نیاز، نسبت به پیشنهاد راه اندازی این صندوق برای استفاده مشتریان  در تمامی شعب کشور اقدام کند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کردستان هم در این مراسم روابط عمومی بانک مسکن را یک روابط عمومی خلاق ، پویا و از روابط عمومی های برتر دستگاههای اجرایی استان معرفی کرد و گفت: بانک مسکن همواره یکی از بانک ها و سازمان های پیشرو در طرح های خلاقانه در حوزه ارتباطات و روابط عمومی است. 


شهریار یاسینی افزود: اواخر سال گذشته مدیر شعب بانک مسکن در جشنواره پایگاه های اطلاع رسانی استان بعنوان بانک برتر در حوزه اطلاع رسانی خدمات و دستاوردهای دولت و از روابط عمومی این بانک هم به عنوان روابط عمومی برتر استان در حوزه اطلاع رسانی تجلیل شد.

وی درخصوص راه اندازی صندوق الکترونیک انتقادات و پیشنهادات در بانک مسکن گفت: راه اندازی این صندوق ابتکاری خلاقانه و بسیار ارزشمند در حوزه ارتباطات به ویژه تکریم ارباب رجوع است که می تواند در شناسایی مشکلات مردم و برقراری ارتباط بدون واسطه و سریع با مدیران بانک در استان در راستای رفع مشکلات مردم نقش بسیار مهمی داشته باشد.

 در پایان این نشست ، مسوول روابط عمومی بانک مسکن کردستان توضیحاتی را درخصوص نحوه استفاده از این سامانه بیان کرد و همه شرکت کنندگان بصورت نمادین کد ussd  به شماره #۹۹۲۴۴*۶۶۵۵* را شماره گیری و به صندوق الکترونیکی انتقادات و پیشنهادات مدیریت شعب بانک مسکن استان کردستان وارد شدند.