تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز ایلام از پایان عملیات گازرسانی به شهرستان ایلام خبر داد و گفت: با جدایی بخش چوار، شهرستان ایلام از نظر مصرف انرژی بعنوان چهارمین شهرستان استان، به جمع مناطق سبز پیوست.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، عباس شمس اللهی روز سه شنبه با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گازرسانی در مناطق شهری و روستایی شهرستان ایلام ۱۰۰ درصد است، افزود: این شهرستان شامل ۲ شهر و ۳۴ روستا با پوشش ۱۰۰ درصدی گازررسانی است.

وی افزود: عملیات گازرسانی به شهرستان ایلام بعنوان اولین شهر استان از سال ۸۶ آغاز و با گسترش شبکه گاز در حوزه شهر و روستاهای این شهرستان، خدمات گازرسانی آن به اتمام رسید.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام ادامه داد: در این شهرستان تاکنون نزدیک به ۷۹ هزار مشترک جذب، ۳۸ هزار انشعاب نصب و ۷۸۷ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه و نیز ۹۰ کیلومتر خط انتقال اجرا و ۴۵ ایستگاه گاز CGS و TBS احداث شده است.

شمس اللهی تصریح کرد: در راستای حمایت از بخش صنعتی از ابتدای عملیات گازرسانی در شهرستان ایلام تاکنون ۲۰۷ واحد صنعتی و تولیدی گازدار شده‌ است.

وی اضافه کرد: حدود ۶۸ هزار از مشترکان شهرستان ایلام را مشترکان شهری و ۱۱ هزار را مشترکان روستایی تشکیل می‌دهند.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام در ادامه خدمات رسانی الکترونیکی و غیرحضوری به مشترکان در شرایط کرونایی جامعه را از نقاط قوت شرکت گاز استان برشمرد و یادآور شد: کلیه خدمات شرکت گاز از جمله دریافت قبض، پرداخت گازبها، اعلام رقم کنتور، شکایات، پیشنهادات، انتقادات، پیگیری مکاتبات، استعلام و غیره از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان به آدرسhttp://crm.nigc-ilam.ir قابل دسترسی و انجام بوده و مشترکان نیاز به مراجعه حضوری نداشته و می‌توانند از این طریق اقدام کنند.