به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی و امور بینالملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی گفت: با توجه به شرایط کرونایی و وضعیت خاص دانش آموزان استثنایی و همچنین رفع نگرانی والدین این دانش آموزان، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی پایه نهم دوره اول متوسطه استثنایی دانش آموزان با نیازهای ویژه در خرداد ماه به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می شود.
وی افزود: بر همین اساس به معلمتم اختیار داده میشود با استفاده از آزمون های آنلاین در سامانه های بومی مورد تایید شورای مدرسه و سایر شیوه های ارزشیابی نظیر کارپوشه، آزمون شفاهی، آزمون عملکردی و تکالیف کلاسی نمره پایانی نوبت دوم این دانش آموزان را تعیین کند.
رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی تصریح کرد: آزمون های نهایی دانش آموزان استثنایی پایه دوازدهم مانند سایر دانش آموزان عادی به صورت حضوری برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، امتحانات دانش آموزان پایههای نهم و دوازدهم با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از ۲۷ اردیبهشت حضوری و امتحانات پایانی دانش آموزان استثنایی پایه نهم غیرحضوری برگزار می شود.