تهران- ایرنا- ناپولی با شکست ۲ بر صفر میزبان خود فیورنتینا، تنها یک گام تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فیورنتینا و ناپولی از ساعت ۱۵ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته سی و هفتم رقابت‌های سری آ فوتبال ایتالیا به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان جنارو گتوزو به برتری ۲ بر صفر دست پیدا کردند.

لورنزو اینسینیه در دقیقه ۵۶ پشت توپ قرار گرفت تا پنالتی تیمش را بزند. این پنالتی به وسیله تراچیانو مهار شد اما در برگشت بازیکن کوتاه قامت ناپولی ماموریت نیمه‌تمامش را تمام کرد و «پارتنوپی» را پیش انداخت. در ادامه و در دقیقه ۶۷ شوت پیوتر زیلینسکی از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به ونوتی تغییر مسیر داد و گل دوم تیم میهمان وارد دروازه ویولا شد.

ناپولی با این پیروزی ۷۶ امتیازی شد و موقتا در رده سوم جدول رده‌بندی جای گرفت تا با یک برد در هفته آخر خیالش از بابت صعود به لیگ قهرمانان اروپا راحت شود. در سوی مقابل فیورنتینا که هفته قبل خیالش از بابت بقا راحت شد با این باخت در آخرین بازی خانگی این فصل خود با ۳۹ امتیاز در جایگاه سیزدهم ایستاد.

این برد باعث شد تا شانس یوونتوس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمتر شود. آث میلان در صورت پیروزی در یکی از ۲ بازی آخر خود سهمیه‌اش را مسجل خواهد کرد. ناپولی هم در دیدار پایانی با یک پیروزی، به چمپیونزلیگ راه پیدا می‌کند.