مهاباد- ایرنا- تیم فوتبال نونهالان زاگرس مهاباد در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی نونهالان آذربایجان غربی مقابل تیم سردار بوکان به یک پیروزی قاطع دست یافت.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های نونهالان زاگرس مهاباد و سردار بوکان عصر روز پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی مهاباد برگزار شد که در پایان تیم مهابادی توانست حریف خود را با نتیجه پرگل ۹ بر صفر شکست دهد.

در دیدار دیگر از همین گروه تیم داهاتو بوکان و ستارگان تکاب هم به مصاف هم رفتند که در پایان تیم داهاتو با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

در دیدار های روز نخست نیز تیم زاگرس مهاباد و ستارگان تکاب به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند و دیدار تیم های سردار و داهاتو بوکان نیز با نتیجه سه بر یک به نفع داهاتو به اتمام رسید. 

در ادامه این رقابت ها فردا تیم ستارگان تکاب و سردار بوکان و همچنین تیم های زاگرس و داهاتو بوکان در ورزشگاه آزادی مهاباد به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایرنا، رقابت های نونهالان جنوب آذربایجان غربی به صورت متمرکز به میزبانی  مهاباد در حال برگزاری است.

در این رقابت‌ها چهار تیم شامل یک تیم از مهاباد، یک تیم از شهرستان تکاب و ۲ تیم از بوکان حضور دارند که با هم رقابت می‌کنند.

سال گذشته تیم نونهالان بوکان ضمن کسب عنوان قهرمانی فوتبال نونهالان آذربایجان غربی جواز حضور در لیگ مناطق کشور را کسب کرده بود.

به گزارش ایرنا مهاباد هم اکنون دارای ۲ تیم به نمایندگی از آذربایجان غربی در مسابقات زیر ۱۵ سال و نوجوانان مناطق کشور را دارد.