یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مقاومت جانانه مردم فلسطین در برابر کشتار بی‌رحمانه و بمباران غزه موجب عقب‌نشینی غاصبان صهیونیستی شد و باید روحیه فداکاری و انتفاضه با قوت ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان افزود:  ایستادگی مردم و حضور قوی جبهه مقاومت موجب شکست اهداف رژیم کودکش اسرائیل غاصب در منطقه و علیه مردم مظلوم فلسطین است .

وی با بیان اینکه باید مردم و امت اسلام حمایت مادی و معنوی خود را از مردم فلسطین و غزه ادامه دهند خاطرنشان کرد: اگر ایثار شهیدانی همانند حاج قاسم سلیمانی نبود کروهک‌های تکفیری بر مردم و سطح منطقه مسلط شده بودند.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: عزتی که امروز ملت ایران دارد به برکت روحیه جهادی و ایستادگی است که در راس آنها شهیدان انجام دادند و باید این قدرت و عظمت با بصیرت حفظ شود.

ناصری بیان کرد: باید فرهنگ ایثار و مقاومت که همیشه در مقابل دشمنان خیلی حیاتی است با الگوگیری از مکتب حاج قاسم سلیمانی در جامعه و بین و مردم جوانان گسترش یابد.

وی به فتح خرمشهر و آزادی این شهر مقاوم بدست رزمندگان اسلام اشاره کرد و با گرامیداشت یاد شهیدان اظهار کرد: فتح خرمشهر با تکیه بر قدرت ایمان و ایثار، نقطه عطف و ماندگار دوران دفاع مقدس است .

امام‌جمعه یزد بیان کرد: باید این روزهای مهم تاریخ ساز و پرافتخار در دفاع مقدس که نقش الگویی برای مردم و جوانان دارد زنده بماند و فرهنگ شهادت روز به روز در جامعه گسترش یابد .

ناصری به اهمیت انتخابات امسال و نقش مردم در آن اشاره کرد و گفت: مردم باید به گفته مقام معظم رهبری بسیار پرشور در این عرصه مهم کشور حضوری فعالانه و دشمن‌شکن داشته باشند.

وی گفت: کاندیداها و هواداران آنها همه باید در چارچوب مقررات وظایف خود را انجام دهند و برگزاری باشکوه آن به خاطر توطئه‌های دشمنان از اهمیت بسزایی برخوردار است .

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و نمازجمعه در شرایط عادی در ۲۸ محل اقامه می‌شود.