به گزارش ایرنا، عبدالله گیتیمنش روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج اظهار داشت: رسانهها در کنار انعکاس درست خدمات دستگاههای مختلف، مشکلات و نقایص را نیز به نحو صحیح و سازنده اطلاعرسانی کنند.
وی با بیان اینکه مردم از دولت و دستگاههای انتظارات به حق دارند، افزود: خبرگزاری ایرنا همواره با رعایت امانتداری، انعکاس مشکلات و انتشار درست اخبار، در میان رسانههای کشور درخشیده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه کردستان با اشاره به اینکه به رسانه و روابط عمومی اعتقاد زیادی دارم، اضافه کرد: انتقاد حق رسانهها است اما نقد باید منصفانه و به هدف اصلاح و بهبود مدیریت و خدمات به مردم بوده و تخریبگرانه نباشد.
گیتیمنش، انعکاس مشکلات و نواقص موجود در مدیریت دستگاهها را کمک به خدمات بهتر به مردم دانست و اظهار داشت: به طور قطع بازخورد ورود منصفانه و صحیح رسانه در انعکاس کمبودها، به استمرار بهبود و کیفیت مدیریت کمک خواهد کرد.
وی خواستار توجه ارگانها و مدیران دستگاهها به رسانه شد و ادامه داد: مدیران از انتقاد رسانهها هراسی نداشته باشند و از این ظرفیت برای رفع نواقص موجود استفاده کنند، چراکه برخی اوقات رسانه و خبرنگار، مشکلات را بهتر و سریعتر تشخیص میدهند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه کار این شرکت با رسانه گره خورده است، افزود: رسانهها باید مطالبات برحق مردم را انعکاس دهند و ما نیز به عنوان مدیر باید خواستههای شهروندان را برآورده کنیم.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه کردستان همچنین از بخشهای مختلف این مرکز از جمله اتاق خبر و سالن کنفرانس بازدید کرد و با نحوه تهیه و انتشار اخبار در خبرگزاری ایرنا آشنا شد.
در حال حاضر ۸۲ جایگاه عرضه فرآوردههای نفتی و ۵۲ باب CNG در کردستان به مردم خدمات میدهد.