همدان- ایرنا- تنها دارنده مدال طلای کاروان کشتی همدان در جام بین المللی تختی با نظر مثبت کادر فنی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت شد تا این استان پس از ماه‌ها دوری از این اردو، سهمیه کسب کند.

به گزارش ایرنا یازدهمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در المپیک توکیو در روزهای چهارم تا ۱۵ خردادماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می‌شود.

رییس هیات کشتی همدان روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دور جدید اردوی تیم ملی هادی وفایی پور آزادکار همدانی که در جام تختی خوش درخشید، دعوت شده است.

حمیدرضا یاری افزود: وفایی پور هفته گذشته در جام تختی تمامی حریفان خود را در وزن ۸۶ کیلوگرم شکست داد تا پس از ماه‌ها دوری از میادین قهرمانی بازهم به یک نشان ارزشمند دست یابد.

وی با اشاره به اینکه کشتی همدان در حال بازگشت به روزهای اوج خود است، خاطرنشان کرد: در جام بین المللی تختی صاحب یک نشان طلا و ۲ نقره شدیم که در تاریخ ورزش کشتی استان قابل ستایش است.

یاری با اشاره به اینکه هیات کشتی برنامه محور پیش می‌رود، افزود: اکنون در تمامی رده‌های سنی دارای استعدادهای درخشان هستیم که حضور در اردوهای تیم ملی گواه این ادعا است.

هم اکنون پنج هزار کشتی گیر و مربی در رشته کشتی استان همدان فعالیت دارند.