سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: آزمون مصاحبه تخصصی مجوز تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری‌ها به قرارداد انجام کار معین در کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، شهرام ملکی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به انجام کار معین شهرداری‌های استان اظهار داشت: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای ارتقاء شغلی نیروی انسانی شاغل در مشاغل تخصصی شهرداری‌های استان در نظر دارد افراد واجد شرایط را از طریق آزمون توانمندی‌های تخصصی،‌ علمی و گزینش از وضعیت شرکتی به قرارداد انجام کار معین تبدیل وضعیت کند.

وی به وضعیت چارت سازمانی و تعداد نیروهای شرکتی شهرداری‌های تابعه اشاره و عنوان کرد: سه هزار و ۵۵ پست سازمانی مصوب و یک هزار و ۵۲۱ پست بلاتصدی در شهرداری‌های استان وجود دارد.

معاون عمرانی استاندار کردستان تعداد نیروی شرکتی معرفی شده توسط شهرداری‌ها را ۶۱۰ نفر و تعداد نیروی شرکتی واجد شرایط تصدی پست را ۴۱۷ نفر عنوان کرد و گفت: ۳۰۵ نفر نیز مشمول ۱۰ درصد پست‌های سازمانی هستند.

وی بیشترین تعداد پست سازمانی مصوب را مربوط به شهر سنندج با یک هزار و ۱۴۸ مورد و کمترین را مربوط به شهرهای سنته و هزارکانیان هرکدام با ۱۴ مورد اعلام کرد.

ملکی یادآور شد: کارکنان شرکتی دارای تصدی مشاغل تخصصی شهرداری‌ها می‌توانند با مراجعه به وب سایت Azmoon.poorsam.ir نسبت به مطالعه نسخه کامل آگهی و ثبت نام اینترنتی از تاریخ چهارم تا ششم خرداد ماه جاری مطابق توضیحات مندرج در سایت مذکور اقدام کنند.

استان کردستان دارای ۱۰ شهرستان و ۳۰ شهر است و بر اساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن کشور، یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت دارد.