همدان- ایرنا- معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: این سازمان از طرح های تولیدی که منجر به ایجاد شغل برای جوانان با محوریت سازمان های مردم نهاد می شود، به صورت جدی و قاطع حمایت می کند.

به گزارش ایرنا، «جمال لطیفی» روز دوشنبه در جریان بازدید از طرح‌های تولیدی سازمان‌های مردم نهاد امور جوانان استان همدان، اظهار داشت: همدان سرشار از ظرفیت‌ برای رونق تولید و ایجاد اشتغال است که سمن‌ها می‌توانند در این عرصه فعالیت گسترده و موثری داشته باشند.

وی افزود: حمایت از سمن‌های فعال و موثر در جامعه را وظیفه خود می‌دانیم به خصوص اینکه در حوزه تولید و اشتغال بتوانند نقش آفرین و اثرگذار باشند.

لطیفی تاکید کرد: توجه به تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی مولد و پایدار باید محور فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در استان همدان باشد و دستگاه ورزش و جوانان از این قبیل فعالیت ها به صورت جدی و جامع حمایت می کند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی، تولید و اشتغال ۲ محور اصلی در زندگی روزمره مردم هستند که سمن‌ها نیز نقش موثری در این حوزه دارند.

به گفته وی، ارایه تسهیلات اشتغال‌زایی به جوانان جویایی کار با محوریت اداره کل ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید از جمله حمایت های موثر برای رونق تولید و ایجاد اشتغال است.

بیش از ۵۰۰ سازمان مردم نهاد در استان همدان و در حوزه‌های مختلف محیط زیست، فرهنگی، درمانی، خیریه، آموزشی، پیشگیری و مبارزه با اعتیاد و امور جوانان فعالیت دارند.