تهران-ایرنا- معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از آغاز ثبت نام دستیاران سال آخر رشته های تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی برای توزیع نیروهای متخصص متعهد خدمت از دوشنبه ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ثبت نام و جمع آوری مدارک دستیاران سال آخر تمامی رشته های تخصصی دانشگاه، به منظور توزیع نیروهای متخصص متعهد خدمت در سالجاری از امروز ۱۰ خرداد در سامانه وزارت بهداشت آغاز شده است و تا دوم تیرماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.

ثمره سادات بنی جمالی رییس اداره تامین و توزیع پزشکان معاونت درمان دانشگاه با اشاره به نحوه بارگذاری مدارک توضیح داد:  سامانه ثبت نام دستیاران مذکور صرفاً در شبکه دانشگاهی و بیمارستان های زیر مجموعه قابلیت اتصال داشته و در فضای آزاد اینترنت قابل دسترس  نیست.

وی با تاکید بر این که دستیاران به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت و تضییع وقت باید طبق برنامه تنظیمی حضور یابند افزود: طبق بخشنامه وزارت بهداشت، دستیاران باید ضمن مراجعه به بیمارستان محل تحصیل با استفاده از شبکه داخلی متصل به سامانه آواب نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گفته بنی جمالی دستیاران باید قبل از شروع ثبت نام دستورالعمل راهنما و پیوست را به صورت کامل مطالعه کرده و در سامانه آواب به نشانی https://avab.behdasht.gov.ir ضمن تکمیل مشخصات فردی خود نسبت به بارگذاریاسکن مدارک و مستندات لازم و ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: دستیاران پس از ثبت نام با در دست داشتن اصل و تصویر مدارک ذکر شده صرفاً طبق جدول زمان بندی (پیوست) جهت تحویل مدارک مربوطه شخصاً به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نشانی: خیابان حافظ ، تقاطع خیابان جمهوری، ساختمان سابق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طبقه ۶ اداره  تأمین و توزیع پزشکان مراجعه کنند.    

بنی جمالی به متقاصیان توصیه کرد با توجه به شلوغی سامانه مذکور در روزهای پایانی و احتمال بروز اختلال و کندی و مشکلات در ثبت و بارگذاری مدارک از موکول کردن ثبت نام به روزهای آخر اکیداً خودداری کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به مسدود شدن سامانه مذکور در دوم تیرماه ۱۴۰۰ امکان ثبت نام و  تحویل مدارک پس از تاریخ مذکور امکان پذیر نیست.