ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۲۹ مورد جدید کرونا طی شبانه روز گذشته در مراکز درمانی بستری شدند که با این احتساب مجموع بستری های موجود در استان به ۹۰ نفر افزایش یافت.

دکتر محمد کریمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستان ایلام با هشت بستری و مهران با ۶ بستری بالاترین میزان بستری جدید را در استان دارا هستند.

وی افزود: همچنین از بستری های جدید پنج نفر مربوط به ایوان، سه نفر دهلران، ۲ نفر چرداول، ۲ نفر آبدانان، ۲ نفر ملکشاهی و یک نفر نیز مربوط به دره شهر است.

دکتر کریمیان یادآور شد: ۳۳ ابتلای جدید در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده و مجموع مبتلایان استان به ۳۸ هزار و ۸۰۶ نفر افزایش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی از کرونا  در استان ثبت نشد و مجموع فوتی های استان تا این لحظه ۷۸۹ نفر است.

دکتر کریمیان اضافه کرد: شهرستان های ایلام با ۱۵ هزار و ۸۴۷ ابتلا، آبدانان با چهار هزار و ۱۴۸ نفر و چوار با ۴۱۶ ابتلا در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی ادامه داد: شهرستان های دهلران، دره شهر، بدره، ملکشاهی، مهران، سیروان، چرداول، ایوان و هلیلان در وضعیت زرد قرار دارند.