مشهد- ایرنا- فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: مردم ایران مستقل ترین مردم جهان هستند و آزادی حقیقی در سایه نظام اسلامی در اختیار این مردم است.

سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه در گردهمایی "یاران خراسانی ولایت" در مشهد افزود: مردم ایران افتخار دارند که در سایه نظام مقدس اسلامی صاحب بسیاری از دستاوردهای مهم شده‌اند.

وی ادامه داد: همه ما مدیون امام راحل و خون شهدا هستیم لذا هر جا رد پای دشمن پیدا شود باید با آن مقابله کنیم و امروز دشمن عزم خود را جزم کرده است تا مشارکت حداقلی در انتخابات پیش رو داشته باشیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: انتخابات ۲۸ خرداد تعیین کننده است و وظیفه ما مشارکت حداکثری در آن می‌باشد.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا در برابر نظام مقدس و انقلاب اسلامی در موضع ضعف قرار گرفته است افزود: جبهه مقاومت در سوریه، یمن و لبنان قوی‌تر از گذشته شده و اینها از برکات نظام اسلامی ما است. عربستان و امارات که علیه یمن جنگ به راه انداختند اکنون دست نیاز به سوی جمهوری اسلامی دراز کرده‌اند تا صلح برقرار شود، فلسطینیان که زمانی با سنگ مبارزه می‌کردند امروز سلاح و موشک در دست دارند.

سردار نظری ادامه داد: امروز در زمینه مذاکرات هم، دست برتر از آن جمهوری اسلامی است و آمریکا مجبور است شروط ما را بپذیرد. آمریکا در دیپلماسی پنهان در موضع انفعال است.

وی گفت: با این قدرت و اقتدار اما در مسائل اقتصادی دچار مشکلاتی هستیم که ناشی از ضعف مدیریت است، ظرفیتهای کشور بسیار زیاد است و باید برای حل مشکلات از جناح بازی و سیاسی بازی عبور کرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: راه حل مشکلات، اقتدار نظام و حضور حداکثری و آگاهانه مردم در صحنه است.

وی ادامه داد: حدود یک و نیم میلیون نفر بسیجی در استان داریم که اگر هر کدام یک نفر را با خود همراه کنند بیش از ۷۰ درصد مشارکت مردم استان را در انتخابات خواهیم داشت.