سبزوار- ایرنا- فرماندار ششتمد گفت: مردم به اهمیت شرکت در انتخابات و نقش‌آفرینی در تعیین سرنوشت خود و کشور پی برده‌اند و به طور یقین،ملت ایران همچون ادوار گذشته از این انتخابات سربلند بیرون خواهد آمد.

محمد کلاته روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم این شهرستان تازه تاسیس در خراسان رضوی نیز با مشارکت گسترده خود آماده خلق حماسه در انتخابات پیش روی هستند.

وی اضافه کرد: نخبگان، روحانیون و دهیاران نیز در شهرستان ششتمد نسبت به تبیین نقش مشارکت حماسی مردم در این رخداد سیاسی و اجتماعی اهتمام دارند.

فرماندار ششتمد گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای موجب قوام و استحکام بخشی پایه‌های نظام اسلامی می شود و دشمن را که به دنبال مشارکت کمرنگ مردم در انتخابات پیش روست ناامید و خوار می کند.

کلاته با بیان این که وظیفه مجریان انتخابات، برقراری امنیت، حفظ سلامت و امانتداری در آرای مردم است افزود: زمینه برگزاری انتخابات پرشور در این شهرستان فراهم شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان ششتمد ۹۲۰ نفر در ۴۶ شعبه اخذ رای، وظیفه برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در ۲۸ خرداد بر عهده دارند.

مرکز شهرستان تازه ‌تاسیس ششتمد در ۲۵۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.