کرج- ایرنا- رییس ستاد انتخاباتی حجت اسلام سید ابراهیم رییسی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز گفت که ملت ایران با اتکا به رأی بالا در انتخابات ۲۸ خرداد ماه با دنیا حرف می زند زیرا هر رأی مردم نشان از وفاداری آنها به انقلاب، ولایت و کشور دارد.

حجت الاسلام مفید کیایی نژاد عصر دوشنبه در آیین افتتاح ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در شهر هشتگرد اظهارداشت: رییس جمهوری آینده باید با رأی بالا انتخاب شود چون با این رأی می خواهد از ملت ایران درجهان دفاع کند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر شرکت حداکثری درانتخابات تاکید دارند، خاطرنشان کرد: برای لبیک گفتن به رهبرمان همه باید خود را برای انتخابات ۲۸ خردادماه آماده کنیم و با انتخاب فرد اصلح بستر مناسب را برای تغییر و تحول در کشوربوجود آوریم.

وی بیان داشت: هفته گذشته انتخابات سوریه برگزار شد و رییس جمهور این کشوربا رأی ۹۵ درصدی مردم انتخاب شد و اکنون همه چشم ها به آرا مردم ایران دوخته است پس با همدلی درپای صندوق های رأی حاضر می شویم تا رییس جمهور اصلح را از بین ۷ نامزد ریاست جمهوری دوره سیزدهم انتخاب کنیم.

کیایی نژاد تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب درسخنانشان در ۱۴ خرداد فرمودند اگر از وضع موجود ناراضی هستید این قضیه را با آمدن به پای صندوق های رأی به نفع خود تغییر دهید.

وی با بیان اینکه مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری باید فردی را انتخاب کنند که با رهبری زاویه نداشته باشند،اضافه کرد: برای حل مشکلات و توسعه کشور رییس جمهورآینده باید هماهنگ با مقام معظم رهبری باشد که این ویژگی مهم را فقط آیت الله رییسی دارد.

وی عنوان کرد: مردم در این دوره از انتخابات به فردی رأی ندهند که عکس پروفایلش پرجم ایران بدون الله و یا در مناظرات و گفته هایشان عوام فریبانه عمل می کنند.

رییس ستاد حجت الاسلام رییسی در استان البرزادامه داد: ۲۸ خرداد ماه روز بزرگی برای ملت ایران است که همه باید خود را برای خلق حماسه ای دیگر درتاریخ انقلاب آماده کنیم.

مشارکت حداکثری پیام شهدا

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ درمجلس شورای اسلامی دراین آیین گفت: پیام امام، شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم ، سردار دلها جاج قاسم سلیمانی و رهبر معظم انقلاب به مردم ایران، مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد است.

علی حدادی با اشاره به اینکه انسجام، وحدت، هم افزایی و همسویی را باید برای انتخابات ۲۸ خرداد درجامعه ایجاد و تقویت کنیم، افزود: گفتمان انقلاب اسلامی راباید جایگزین گفتمان لیبرال و سازش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با رأی بالای مردم باید دولتی سرکارآیید که مصوبات مجلس انقلابی برزمین نماند.

حدادی  بیان داشت: ایران به رییس جمهوری باصلابت، شجاع و نداشتن نگاه به غرب نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در ۲۸ خردادماه شهدا ما را دعوت به حضور حداکثری کردند، باید در این روزفرد اصلح را انتخاب کنیم که بهترین فرد همان آیت الله رییسی است که امیدواریم با رأی ۷۵ تا ۸۰ درصدی درغرب استان البرزمنتخب مردم شود.

حدادی ادامه داد: بنده به عنوان سربازکوچک ولایت در مجلس شورای اسلامی در راه حضور مشارکت حداکثری مردم درانتخابات از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم زیرا در این روزهای حساس باید در سطح روستاها، محله ها و شهرها در بین مردم به روشنگری درخصوص انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری پرداخت.

وی یادآورشد: همه مردم ایران شاهد شجاعت، ولایت مداری، فداکاری، ایثار،صداقت،استکبارستیزی، مبارزه وی با فساد و رانت خواری بوده اند پس برای تشکیل دولت انقلابی که بتواند بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن اسلامی را درجامعه اجرایی و هدایت کند نیاز به رییس جمهوری انقلابی داریم که از بین نامزدهای ریاست جمهوری تنها آیت الله ریاست جمهوری دارای این ویژگی های مهم است.

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ درمجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور منسجم مردم در پای صندوق های رای باردیگر دشمنان را مایوس می کند.

انتخابات را مهم بدانیم

رییس شورای وحدت استان البرز هم انتخابات ۲۸ خرداد ماه را بسیار مهم دانست و گفت: مردم با مهم دانستن این انتخابات درآن حضور پیدا می کنند تا با انتخاب فرد اصلح در ۲۹ خرداد این حضور حماسی را جشن بگیرند.

حجت الاسلام موحد افزود: برای خلق حماسه در روز ۲۸ خرداد همه می آیند تا توطئه های دشمنان را نقش برآب کنند.

وی ادامه داد: همه یک هدف مشترک داریم و در ستادهای مردمی با برگزاری نشست های مختلف با علما و اقشار مختلف مردم، حضور حداکثری را در روز انتخابات رقم بزنیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.