شیراز-ایرنا-رییس ستاد انتخابانی محسن رضایی کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در استان فارس گفت: فعالیت ۴۰ ستاد تبلیغاتی این نامزد انتخابات در سطح این استان چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ آغاز شد.

به گزارش ایرنا، محمدعلی شیخی چهارشنبه در آیین افتتاح ستاد مرکزی محسن رضایی در شیراز گفت: در آستانه انتخابات سرنوشت سازی قرار داریم که امام خمینی(ره) در این باره فرمودند که حفظ نظام از اوجب واجبات است و یکی از ارکان مهم حفظ نظام، انتخابات است.
وی ادامه داد: یکی از اهداف مهم حضور مردم در انتخابات قاعدتا برای حفظ نظام است و به همین دلیل ارزش آن کمتر از برگزاری مراسم مذهبی نیست.
وی اضافه کرد: فعالیت ۴۰ ستاد تبلیغات انتخاباتی محسن رضایی در سطح استان فارس از امروز آغاز شده است که در شیراز سه ستاد در محله کشن، صدرا و خیابان ارم دایر شده است. 
وی در ادامه بیان کرد: هفت نفر نامزد انتخابات ریاست جمهوری این دوره هستند که پنج نفر از طیف اصولگرایی و ۲ نفر نیز خود را به اصلاح طلبان منتسب می‌دانند که البته به نظر می‌رسد هنوز این موضوع از سوی اصلاح طلبان مورد تایید نیست.
رییس ستاد محسن رضایی کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در استان فارس گفت: مشارکت در انتخابات وظیفه همگان است و باید حداکثر تلاش برای آمدن مردم پای صندوق‌های رای به کار گرفته شود.
او در بخش دیگر سخنان خود افزود: محسن رضایی سه دوره در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شده و هرچه می گوید محصول فکر و تفکر وی است و او نماد یک دوران پرافتخار این ملت در دفاع مقدس است.
شیخی اظهار داشت: برخی واکنش خاصی به آمدن چندین باره رضایی به عرصه انتخابات دارند اما او شیفته پست و مقام نیست بلکه دغدغه مند است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

استان فارس در تقسیمات کشوری متشکل از ۳۶ شهرستان است.