قزوین - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین گفت: ۳۰ معتاد متجاهر و ۶ خرده فروش موادمخدر در طول هفته جاری و راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دستگیر شدند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی روز جمعه با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران مبارزه با موادمخدر استان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، پس از شناسایی نقاط آلوده و جرم خیز موفق شدند در یک عملیات ضربتی به دستگیری این تعداد از معتادان و خرده فروشان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در این عملیات ۶ کیلوگرم انواع موادمخدر نیز کشف و ضبط شد، اظهار داشت:  متهمان پس از دستگیری و با تشکیل پرونده جهت ادامه مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

سرهنگ علی بیگی، پاکسازی شهرها و نقاط مختلف استان از معتادان متجاهر را به عنوان یکی از اقدامات مستمر پلیس در استان برشمرد و اظهار داشت: این پاکسازی در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی انجام می‌شود تا میزان سرقت‌های خرد در استان کاهش یابد.

این مسؤول انتظامی خاطرنشان کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی، مسؤولان و مدیران حوزه مبارزه با موادمخدر، معتادان متجاهر پس از ادامه مراحل قضایی به کمپ‌های ترک اعتیاد  معرفی می‌شوند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین یادآور شد: دستگیری معتادان متجاهر یکی از اقدامات نیروی انتظامی استان قزوین است که در راستای اجرای سیاست‌های شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر توانسته نتایج خوبی به همراه داشته باشد.