تهران-ایرنا-پویش «ایران عزیز» در قالب برنامه «رهیافت» با هدف تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات و برگزیدن گزینه اصلح به همت فرهنگسرای اندیشه در فضای مجازی راه‌اندازی شد.  

به گزارش روز جمعه ایرنا از فرهنگسرای اندیشه، برگزاری انتخابات در ایران نماد عینی از مردم‌سالاری و تعیین سرنوشت کشور توسط خود مردم است. حضور ملت پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح که بتواند با پشتوانه‌ قوی مردمی دولتی مقتدر را تشکیل بدهد لازمه عبور از مشکلات است. بنابراین صحنه انتخابات بسیار تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز خواهد بود.

فرهنگسرای اندیشه در این برهه حساس، احساس مسئولیت کرده و وظیفه مهمی را با محوریت ۲ موضوع حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح تعریف کرده است.  

این فرهنگسرا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد، ویژه برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است که از آن جمله می‌توان به ویژه برنامه «ما ملت امام حسینیم» اشاره کرد که چندی پیش با حضور مردم و نخبگان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فرهنگسرا برگزار شد.

دیگر اقدام فرهنگسرای اندیشه فعالیت در فضای مجازی و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات است که با ویژه برنامه مجازی «رهیافت» به استقبال انتخابات رفته است.

این ویژه برنامه که با شعار «ما ایران عزیز را دوست داریم، پس رای می‌دهیم» در فضای مجازی راه‌اندازی شده است، شامل تولید محصولات تصویری و پوسترهایی با موضوع تشویق مردم به تعیین سرنوشت خود با حضور در صحنه انتخابات است.  

بیان اهمیت انتخاب گزینه اصلح، تشویق اطرافیان به حضور در این میدان مهم و حضور حداکثری از اهداف این ویژه برنامه است.  

در «رهیافت»، ۶۰ پوستر متنوع با بهره‌گیری از شعارهای انتخاباتی طراحی شده و هم‌وطنان را به حضور در پای صندوق‌های رای، تشویق و ترغیب می‌کند.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این تولیدات تصویری در فضای مجازی می‌توانند به نشانی farhangsara.andishe مراجعه کنند و با بازنشر آن در صفحات خود ملت بزرگ ایران را به حضور در انتخابات پیشرو تشویق کنند.


به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات‌ ریاست‌جمهوری، دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همراه با ششمین دوره‌ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.