بندرعباس- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس ضمن هشدار به تهدیدکنندگان سلامت مردم ، تأکید کرد: مسببان شیوع کرونا و ناقضان دستور العمل های بهداشتی با برخورد قاطع قضایی مواجه خواهند شد.

مجتبی قهرمانی روز جمعه با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در هرمزگان و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در حفظ سلامت جامعه، افزود: اجرای شیوه نامه های بهداشتی توسط همه شهروندان امری الزامی است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

پرونده بانی جشن تولد کرونایی روی میز قاضی ویژه قتل

وی با تاکید بر ضرورت خودداری از برگزاری هرگونه تجمع و مراسم جشن و عزا در شرایط حال حاضر هرمزگان، گفت: به دنبال گزارش رسیده از سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس در خصوص برگزاری یک مراسم جشن تولد و رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در آن که منجر به فوت فردی ۳۷ ساله و مادر وی شده ،با صدور دستورهای لازم ، پرونده ای به شعبه ویژه قتل دادسرای بندرعباس ارجاع و مراتب به منظور رسیدگی به موضوع "تسبیب در قتل" ، هم اکنون در حال پیگیری است.

طبق اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، این استان هم اکنون در وضعیت بحرانی شیوع کرونا قرار دارد و هر روز نیز بر شمار مبتلایان و فوتی های کرونا در استان اضافه می شود و تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.