همدان-ایرنا- رییس ستاد انتخاباتی «سیدابراهیم رییسی» در استان همدان با بیان اینکه بیکاری جوانان از مهم ترین مشکلات امروز مردم ایران است، گفت: رفع مشکل بیکاری، ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان از طریق سرمایه گذاری و جذب مشارکت بخش خصوصی از اولویت های اصلی دولت آینده است.

«محمدعلی زلفی‌گل» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در صورتی که مردم باور کنند کسی برای حل مشکل اشتغال و ازدواج جوانان برنامه اساسی دارد بدون شک در انتخابات مشارکت کرده و به اصلح ترین فرد رای خواهند داد.

وی تأکید کرد: نامزدهای انتخابات بجای جدل با یکدیگر و تخریب جناح‌های سیاسی باید برنامه خود برای توسعه و پیشرفت کشور و  حل مشکلات موجود را ارائه کنند تا مانع از مهاجرت فرهیختگان و نخبگان به خارج از کشور شوند.

رییس ستاد انتخاباتی رییسی در استان همدان گفت: منشا حل و ریشه کنی مشکلات و مفاسد در قوه مجریه است که باید در قابل برنامه ریزی دقیق با هدف پیشگیری از بروز فساد انجام شود، نه اینکه اجازه دهیم فساد شکل بگیرد و بعد در قوه قضائیه برای رفع آن هزینه کنیم.

رییس سابق دانشگاه بوعلی‎ سینا با بیان اشاره به نقش موثر قوه مجریه در زمینه خدمت به مردم و پیشگیری از بروز مشکلات، خاطرنشان کرد: ما باید با دنیا تعاملی درست و سازنده داشته باشیم تا ضمن حفظ عزت مردم، زمینه رشد و بالندگی کشور فراهم شود، به‌طوری که شرایط لازم برای مسافرت به کشورهای اسلامی حتی بدون ویزا نیز فراهم شود.

وی با تاکید براینکه مردم اگر صداقت در گفتار نامزدها را باور کنند پای صندوق‌ رای حاضر می‌شوند، گفت: اگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بتوانند در تبلیغات خود صدق در عمل و گفتارشان را ثابت و با سلامت اخلاقی و رعایت تقوی برنامه‌های خود را اعلام کنند، مردم نیز به آنها اعتماد کرده و شاهد تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد خواهیم بود.

زلفی‌گل در ادامه به شاخص‌های انتخاب اصلح اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی هدفند و عالمانه، آشنایی با درد مردم و همدردی با اقشار مختلف، اعتماد و اعتقاد به توان و ظرفیت های داخلی و کار و تلاش برای رضای خدا و خدمت صادقانه به مردم از جمله معیارهای انتخاب فرد اصلج است.

وی با بیان اینکه شفافیت در عملکرد گذشته یکی دیگر از شاخصه‌های موثر برای انتخاب اصلح است، گفت: مسوولی که فارغ از مشکلات مردم در خانه ویلایی و در نهایت رفاه زندگی می کند به طور قطع نمی تواند با مردم ابراز همدردی کرده و با لمس و درک واقعی مشکلات، برای آنها خدمتگزاری امین و صدیق باشد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد برگزار می‌شود. 

«سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رئیسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی» هفت نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.