کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه پیگیری و حل مشکلات مردم را وظیفه مدیران دانست و گفت: مدیران در هر سطح باید پاسخگوی درخواست‌های مردم و مسایل و مشکلات آنها باشند.

به گزارش ایرنا، «هوشنگ بازوند» روز چهارشنبه در حاشیه نشست ملاقات عمومی با مردم در استانداری، اظهارداشت: بخش زیادی از پیگیری‌های مشکلات مردم از طریق اداره کل سازمان بازرسی استانداری کرمانشاه پیگری و حل می‌شود.

وی افزود: برخی از آن مشکلات که نیازمند اقدام مدیر ارشد استان است در قالب همین برنامه های ملاقات مردمی با استاندار حل می‌شود.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به کسالت بنده که به دلیل انجام عمل جراحی داشتم، بخشی از این ملاقات‌ها به تاخیر افتاده بود که طی این مدت در قالب یک برنامه منظم در حال انجام است.

بازوند گفت: امروز تعدادی از این افراد درخواست شغل داشتند که درخواست آن‌ها پیگیری شد و تعدادی نیز خواهان رفع موانع اداری در مسیر انجام سرمایه گذاری بودند که دستورات لازم به مدیران مربوطه داده شد.

وی افزود: مدیران ادارات و دستگاه‌های مختلف هر هفته با حضور در سازمان بازرسی پاسخگوی مشکلات مردم هستند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: ضرورت می دانیم در جهت حل مشکلات مردم هر ۱۵ روز یکبار در خدمت هم استانی ها باشیم.

«هوشنگ بازوند»؛ استاندار کرمانشاه امروز در دیدار چهره به چهره و صمیمی با مردم پای درد و دل شهروندان نشست تا پاسخگو و پیگیر خواسته ها و مشکلات آنان باشد.