مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه میاندوآب‌ گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی اجرای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را برعهده دارند.

حسام شیرازه محبت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۵۰ صندوق‌ برای جمع‌آوری آرای مردم میاندوآب‌ در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۳۸ صندوق به صورت سیار است، اظهار داشت: به تفکیک بخش‌های چهارگانه این شهرستان، در بخش باروق ۴۷ صندوق اخذ رای، در بخش بکتاش ۳۱ ، در بخش مرحمت‌آباد ۲۴ و در بخش مرکزی نیز ۱۴۸ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

وی در ادامه با دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ماه اظهار داشت: هنوز صلابت گام‌های استوار در راهپیمایی های بزرگ ۲۲ بهمن در فضای ایران اسلامی طنین انداز است و شکوه حضور بی‌نظیر روز جمعه دوم اسفندماه، در پای صندوق‌های رای دوباره تکرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بی تردید انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی مهمترین و سرنوشت سازترین اتفاق سال و زمینه ساز آینده ای روشن برای ایران اسلامی است، افزود: نقش تأثیرگذار شوراهای اسلامی در رشد، توسعه و مدیریت شهر اهمیت انتخابات پیش رو را مضاعف می کند تا مردم در این برهه حساس طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) با انتخاب درست در افزایش اقتدار، عزت و استقلال ایران اسلامی مشارکت کنند.

فرماندار میاندوآب‌ با بیان اینکه ۲۸ خرداد ماه، میعادگاه دیگری برای تجلی همدلی و همزبانی است، اظهار داشت: در این میان در بطن رأی هر ایرانی، آزادی در انتخاب، افزایش امنیت، پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور و تقویت سرمایه اجتماعی کشوراست.

شیرازه محبت با تاکید بر این که در حوزه انتخابیه این شهرستان تمام توان و تلاش خود را جهت برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و پرشور به کار گرفته‌ایم، گفت: از آحاد مردم آگاه و همیشه در صحنه شهرستان میاندوآب به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیان، دانشگاهیان، فرهنگیان و دانش آموزان، بانوان، بازاریان و اصناف، احزاب و تشکل‌ها، جوانان و کشاورزان دعوت می کنم تا در کمال همدلی ضمن رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور پرشور در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان بیافزایند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه برگزار می‌شود.