اراک - ایرنا - رئیس دوره‌ای مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: اولویت کاری برای دولت آتی و سایر ارکان خدمتی کشور خروج از وضعیت نامناسب اقتصادی و سامان معیشت، کاهش تورم و توجه به حوزه کسب و کار است.

«علیرضا نظری» روز چهارشنبه در نشست شواری وحدت اسلامی استان مرکزی در جمع هواداران حجت الاسلام رئیسی در فرهنگسرای شهر اراک، افزود: مسایل معیشتی مردم بزرگترین دغدغه کنونی است و باید برای رضایت‌مندی آحاد جامعه و عبور از شرایط دشوار برنامه کارآمد داشت.

وی اظهار داشت: اوضاع ایران در سطحی است که تحول مدیریتی نیاز دارد و باید در سایه راهبردهای هدفمند و هماهنگی همه ارکان اجرایی، نظارتی و قانونگذاری بر مسایل و مشکلات غلبه کرد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای برون رفت از مشکلات و رسیدن به توسعه باید از ظرفیت‌های داخلی و جوانان استفاده شود و انتخابات فرصتی است که فضای جدید در کشور ایجاد شود و ریل حرکتی برای تحول در مدیریت در مسیر درست خود هدایتگری شود.

نظری افزود: دولت برای رسیدن به نتیجه در موضوع مهم برجام باید به مصوبه مجلس شورای اسلامی پایبند باشد و با حذف تحریم‌ها، راستی آزمایی  مذاکرات را اثر بخش سازد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران جمعه ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی (برای ۱۱ حوزه انتخابیه؛ آستانه اشرفیه، تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و میانه و برای شش کرسی مجلس شورای اسلامی) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری (برای ۴ حوزه انتخابیه؛ تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران) برگزار خواهد شد.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و عبدالناصر همتی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند.