تهران- ایرنا- مسئول انتخابات شعبه حسینیه ارشاد گفت: تعرفه‌های اخذ رای در این شعبه ۱۶ هزار تعرفه است و با توجه به سابقه حضور گسترده مردم امکان درخواست مجدد تعرفه وجود دارد.

مجید ترابی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: قبل از ساعت هفت صبح شاهد حضور گسترده مردم در شعبه اخذ رای بودیم  که از ساعت هفت و همزمان با آغاز رای گیری وارد شعبه حسینیه ارشاد شدند.

وی درباره اینکه با توجه صف گسترده نحوی حضور در داخل شعبه چگونه است، توضیح داد: نیروی انتظامی کنترل می کند و با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی پنج نفر، پنج نفر وارد می شوند.

مسئول انتخابات شعبه حسینیه ارشاد گفت: در این شعبه چهار صندوق چهارتایی وجود دارد که در مجموع ۱۶ صندوق است و برای هر صندوق یک هزار تعرفه اختصاص یافته است. 

ترابی ادامه داد: به این ترتیب هر صندوق که در واقع شامل چهار صندوق است، چهار هزار رای را دریافت می کند و در مجموع ۱۶ هزار تعرفه به این حسینیه اختصاص یافته است.  

وی این را هم گفت که با توجه سابقه حضور گسترده مردم در شعبه اخذ رای حسینیه ارشاد در ادوار گذشته، امکان دریافت تعرفه جدید وجود دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یازدهمین دوره انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و همچنین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز ۲۸ خردادماه از ساعت ۷ صبح آغاز شد.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در صورت تشخیص وزیر کشور رای گیری تا ساعت ۲ بامداد ادامه خواهد یافت.