مهاباد- ایرنا- فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان سردشت گفت: نتایج شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی در این شهر مشخص شده است.

اقصی نخشی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در ششمین دوره انتخابات شورای شهر سردشت "سیروان جلالی" با ۲ هزار و ۷۳۸ رای، "ریباز حسنی" با ۲ هزار و ۲۶۴ رای و "امیر معروفی" با ۲ هزار و ۱۱۰، "رامین رسولی" با هزار و ۸۹۵ رای و لقمان رستمی" نیز با هزار و ۸۲۴ رای به ترتیب نفرات اول تا پنجم را کسب کرده اند.

وی گفت:، "مهران محمدی" با هزار و ۵۰۸ رای ، "رامین اسماعیل نژاد" با هزار و ۳۴۲ رای و "منصور مهری" نیز با هزار و ۳۳۸ رای رتبه های ششم تا هشتم را به خود اختصاص دادند.

فرماندار سردشت افزود: پنج نفر نخست با کسب این تعداد آرا توانستند به عنوان اعضای اصلی و نفرات ششم تا هشتم به عنوان اعضای علی البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهر سردشت انتخاب شدند.

نخشی پور ، مجموع آرای ماخوذه شورای اسلامی این شهر را ۱۱ هزار و ۱۶۲ رای و مجموع آرای باطله ماخوذه را نیز هزار و ۳۶۸ رای اعلام کرد.

فرماندار سردشت با قدردانی از حضور گسترده مردم این شهرستان در این دوره از انتخابات گفت: ۴۶ درصد از واجدین شرایط رای دادن در این شهرستان در این دوره از انتخابات شوراها مشارکت داشتند.

شهرستان سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفری در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای سه بخش ربط ، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۷۰ روستا و چهار است.