ساری-ایرنا- منتخبین ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای رینه، گزنک، دابودشت،امامزاده عبدالله و بابکان در شهرستان آمل پس از پایان شمارش آرای ماخوذه و تجمیع آنها مشخص شدند.

فرماندار آمل روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پس از شمارش نهایی آرای ماخوذه در رینه، جواد مرادی با۵۳۴ رای، حسین آقایی نژاد با ۴۷۶ رای، حسین قای زاده با ۴۲۳ رای، حسن سالاری با ۴۰۵ رای و ماشاالله صادقی راد با ۳۳۳ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی این شهر معرفی شدند.

وی افزود:ابوالفتح سالاری با ۳۰۰ رای، سید حسن موسوی با ۲۸۱ رای و رضا مجلسی با ۲۶۸ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی  رینه معرفی شدند.

علیرضا شریعت گفت: در شهر گزنک نیز میثم آخانی با ۲۹۷ رای، نصرت اله قربانی با ۲۱۱ رای، مهدی حسین زاده شانه چی با ۱۹۷ رای، و حسین اسحقی با ۱۹۰رای و اسماعیل حسین زاده با ۱۵۱ رای به عنوان عضو اصلی و مهدی عابدینی با ۱۲۳ رای،مجید حسین زاده ۱۰۰ رای و حسین ذبیحی با ۷۲ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در شهر دابودشت نیز غلامحسن رافتی جلودار با ۳۶۲رای،حسین دهقان با ۳۴۵رای،محمد دهقان با ۲۹۷ رای،داوود هاشم نیا گتابی با ۲۳۶ رای و یدالله گل پیر با ۲۰۶ رای به عنوان عضو اصلی و علی ابراهیمی با ۱۹۵ رای و میثم خرسندی با ۶۱ رای به عنوان اعضای علی البدل بیشترین آرا را کسب کردند.

فرماندار آمل گفت: در شهر امام زاده عبدالله نیز محمد خاکپور با ۹۷۶ رای، محمدرضا داداش پور با ۸۸۶ رای، مهدی اسکو با ۸۶۲رای، نصرالله فضلی با ۶۹۳ رای و عباسقلی اسکویی با ۶۶۴رای به عنوان اعضای اصلی و بهرام رضوانی نیا با ۶۵۰رای، سیف الله اکبری با ۶۱۹رای و مرضیه شالیکار با ۵۲۵ رای به عنوان اعضای علی البدل مشخص شدند.

وی افزود: در شهر بابکان نیز امید نیکزاد با ۹۷۱رای، نادر عمرانی با ۸۳۷ رای،علی اکبرجعفرنژاد اندواری ۷۷۲ رای،سبحان افشارفربا ۷۲۳ رای و الهام هارونکلایی با ۶۶۰رایبه عنوان اعضای اصلی و مهدی حسینی با ۶۵۳ رای،حسین اسحاقی با ۵۱۵ رای و مرضیه نعمتی با ۵۱۲ رای به عنوان سه عضو علی البدل انتخاب شدند.

از ۴۲۰ هزار نفر جمعیت  شهرستان آمل،  ۲۹۸  هزار و ۱۸۹ نفر واجد شرایط  رای دهی بودند  که مشارکت ۵۱ درصدی را در انتخابات روز جمعه رقم زدند.