تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا را در سی‌اُمین روز خردادماه ۱۴۰۰ دنبال کنید.

به گزارش ایرنا، دو روز بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایران، با بسته ورزشی ایرنا همراه ما باشید.

مددی: از بی‌انصافی «مجیدی» تعجب می‌کنم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از بی‌انصافی «فرهاد مجیدی» تعجب می‌کنم. همه عضو خانواده بزرگ استقلال هستیم و برای اعتلای آن تلاش می‌کنیم. مجیدی هروقت بخواهد می‌توانیم باهم بنشینیم و با صحبت، سوء تفاهم و مشکلات را برطرف کنیم. ادامه صحبت‌های مدیرعامل استقلال را اینجا بخوانید.

موافقت پرسپولیس با تاریخ پیشنهادی AFC در پرونده شکایت النصر

باشگاه پرسپولیس با تاریخ پیشنهادی کنفدراسیون فوتبال آسیا در شکایت باشگاه النصر در دادگاه عالی ورزش موافقت کرد. مشروح این خبر را اینجا مطالعه کنید.

عزیزی خادم: فدراسیون فوتبال تمام قد کنار تیم ملی فوتسال است

اهمیت تیم ملی فوتسال کمتر از تیم ملی فوتبال برای ما نیست و در این مسیر از هیچ کمک و حمایتی دریغ نخواهیم کرد. ادامه صحبت‌های عزیزی خام را اینجا دنبال کنید.

آخرین وضعیت تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها؛ خبرهای خوبی در راه است

مسوولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با برخی بازیکنان به توافق شفاهی رسیدند و ممکن است در هفته آتی برخی از این تمدید قراردادها نهایی شود. ادامه گزارش را اینجا مطالعه کنید.

ابتلای ۲۲ نفر از اعضای تیم کشتی فرنگی جوانان به کرونا

اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان با توجه به مثبت شدن آزمایش ۲۲ نفر از اعضای این تیم لغو شد. برای اطلاع از متن خبر اینجا را کلیک کنید.

لاپورتا: شرایط مالی بارسا از تصوراتم وخیم‌تر است؛ سوپرلیگ ناجی ما است

 رییس باشگاه بارسلونا اقرار کرد که شرایط مالی آبی اناری‌ها از آنچه در ابتدا تصور می‌کرده، وخیم‌تر است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.