تهران – ایرنا - رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان دماوند با اشاره به اعلام نتایج منتخبان شورای اسلامی پنج شهر شهرستان دماوند، گفت: مردم دماوند در انتخابات خرداد ماه، ۸۶ درصد مشارکت داشتند.

مهدی حیدری روز یکشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: برگ دیگری از دفتر مردمسالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ورق خورد و باز هم مانند همیشه مردم شریف و بزرگوار ایران برنده این انتخابات بودند که با حضور خود با خون های پاک شهیدان و آرمان‌های مقدس نظام تجدید پیمان کردند.

وی با بیان اینکه از ابتدای فرآیند انتخابات در شهرستان دماوند، تعداد ۱۴۸ شعبه اقدام به اخذ رای در سراسر این شهرستان کردند، ادامه داد: با تعامل و هماهنگی هیئت‌های نظارت و اجرایی و همچنین حضور گسترده مردم شریف شهرستان دماوند، شاهد خلق حماسه‌ای دیگر بودیم.

این مقام مسئول گفت: از میان افراد واجدالشرایط، ۸۶ درصد از افراد با حضور در پای صندوق‌های شعب اخذ رای شهرستان دماوند اقدام به انتخاب نامزدهای مورد نظر خود کردند.

اسامی منتخبان شورای اسلامی پنج شهر شهرستان دماوند پس از شمارش آرا مشخص و به شرح زیر اعلام شد.

منتخبان شورای اسلامی شهر دماوند

حسین آرمودیان با ۲ هزار و ۹۴۵ رای، فاطمه مهرابی با ۲هزار و ۱۴۸ رای، وحید رضایی با ۲هزار و ۰۲۰ رای، مهناز اکبری با ۲هزار و ۱۲رای، شاهرخ حاجی با یک هزار و ۹۳۵رای به عنوان نفرات اصلی و ابوالفضل شعبانی با یک هزار و ۹۲۶رای، مجتبی صدیق‌ دماوندی با یک هزار و ۵۹۰ رای و مرتضی لاسمی با یک هزار و ۵۷۰ رای به عنوان اعضای علی‌البدل در شهر دماوند معرفی شدند.

منتخبان شورای اسلامی شهر رودهن

آرش عاشقی با ۴هزار و ۱۵۸ رأی، بهادر مهدی‌خانی با ۲ هزار و ۸۰۶ رأی، مهدی امجدی با ۲هزار و ۷۵۳ رأی، مریم علی‌یوسفی با ۲ هزار و ۶۳۰ رأی و نوید بهرامعلی با ۲ هزار و ۵۷۰ رأی به عنوان نفرات اصلی و حسین مهرآبادی با ۲ هزار و ۳۱۹ رأی، سید ناصر مصطفوی با ۲هزار و ۳۰۴ رأی و تورج همتی با ۲هزار و ۰۸۹ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شهر رودهن معرفی شدند.

منتخبان شورای اسلامی شهر آبسرد

هادی صفی‌خانی یک هزار و ۵۶۰ رای، الهام افشار یک هزار و ۳۴۲ رای، میثم بصیری یک هزار و ۲۱۱ رای، خسرو همایونفر یک هزار و ۱۷۵ رای و امید یوزباشی با یک هزار و ۱۶۸ رای به عنوان نفر اصلی و قاسم مرتضی‌قلی با یک هزار و ۱۵۶ رای، اکبر رحیمی با ۷۹۵ رای و سید حامد ساداتی با ۷۱۳ رای به عنوان عضو علی‌البدل شهر آبسرد معرفی شدند.

منتخبان شورای اسلامی شهر کیلان

حجت‌الله شیرمحمد کریمی ۴۷۳ رای، قاسم شیخی ۴۳۵ رای، فرح خلیلی ۳۵۶ رای، زمان‌اله قاسم‌ قمی ۳۲۹ رای و پیمان آقاجان‌احمدی ۳۰۵ رای به عنوان نفرات اصلی و احمد قدیرمحسنی ۲۹۹ رای، احمد رستگار ۲۷۵ رای و مجید میرزایی ۲۷۰ رای به عنوان اعضای علی البدل در این شهر معرفی شدند.

منتخبان شورای اسلامی شهر آبعلی

محمدرضا شریف‌آهی ۷۷۷ رای، میلاد کاظمی ۷۴۷ رای، مجید قربانی ۶۵۶ رای، رضا اسمعیلی ۵۱۷ رای و حامد قربانی ۴۹۱ رای به عنوان نفرات اصلی و معین میرزایی ۴۲۴ رای، حسین شریفی‌راد ۳۳۵ رای و زینب قاینی نجفی ۳۰۳ رای به عنوان اعضای علی البدل شهر آبعلی معرفی شدند.

لازم به ذکر است، اسامی منتخبین شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و رودهن از توابع شهرستان دماوند نیز اعلام شد.

شهرستان دماوند از جمله شهرستان های استان تهران است که دارای پنج شهر دماوند، رودهن، آبسرد، آبعلی و کیلان بوده و از دو بخش رودهن و مرکزی تشکیل شده است.