تهران- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت آتی شهرداری و شورای شهر تهران، آرامش کنونی که در شهر ایجاد شده است را ادامه دهد.

به گزارش ایرنا، «محسن هاشمی» روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از طرح های مدیریت شهری منطقه ۱۴ و میدانگاه و ساماندهی آرامستان دولاب تهران افزود: آرامش کنونی شهر مدیون زمینه های مختلفی از جمله ایجاد شفافیت، مناسب سازی معابر، جلوگیری از شهر فروشی و اجرای مگاپروژه ها با مطالعات کامل و متانت کافی است.

وی یادآورشد: ۷۰ پروژه امروز در منطقه ۱۴ بهره برداری شد که چند مورد آن مربوط به گورستان دولاب و ارامنه است.

هاشمی اظهارداشت: یکی از اولویت هایی که در دستور کار این دوره از شورای شهر و شهرداری تهران قرار داشت، اجرای پروژه های محله و انسان محور بود که در کنار آن پروژه های شاخص هم دیده شد؛ همه این اولویت بندی ها و برنامه های اجرا شده، نشان از برنامه ریزی دقیقی است که آرامش ویژه ای به شهر داده است.

وی خاطر نشان کرد: آرامستان مسیحیان تهران در دولاب مجموعه بی نظیری بود که روند ساماندهی آن سال ها متوقف شده بود و با ورود شهرداری به ثمر رسید.

هاشمی تاکید کرد: بهبود و ساماندهی این آرامستان می تواند رابطه تاریخی ادیان مختلف را بهبود بخشد و فضای گردشگری مناسبی ایجاد و محوطه تاریخی موجود را ساماندهی کند.