قم ـ ایرنا ـ استاندار قم گفت: در روزهای آینده و تا پایان دولت دوازدهم، همچون گذشته همه تلاش خود را برای رفع موانع و پشتیبانی از تولید به کار خواهیم گرفت.

بهرام سرمست عصر چهارشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم افزود: ۳۸ چالش و مانع پیش روی تولید که در سطح ملی احصاء و تدوین شده است، برای تصویب نهایی و رفع ایرادات، در اختیار استان ها و دستگاههای اجرایی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه همه دستگاهها باید با دقت این چالش ها و راهکارهای برطرف ساختن آنها را بررسی کنند و پیشنهادات خود را تا یکشنبه هفته آینده ارائه دهند، گفت: این راهکارها گام مؤثری برای رفع موانع تولید بوده و هرکدام از آن موارد اجرا و عملیاتی شود، تأثیرگذار خواهد بود.

استاندار قم با اشاره به برخی از چالش های بخش صنعت و معدن که برای برطرف کردن آنها فقط نیاز به هماهنگی میان دستگاهی و یا پیگیری در وزارتخانه دارد، خاطرنشان کرد: نتیجه اقدامات و عملکرد دستگاههای اجرایی برای تحقق تکالیف و وظایفی که برای آنها درنظر گرفته شده است، با جدیت بررسی و پیگیری خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: دستگاهها در ارائه پیشنهادات خود می توانند ضمن بررسی راهکارها در سطح ملی، راهکارهای خاص استان قم و یا مواردی که حذف آنها در استان مؤثرتر خواهد بود را نیز بررسی کرده و ارائه دهند تا مورد تصویب قرار بگیرد.

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی به صورت حضوری و ویدیوکنفرانس در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد.