قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: هجمه‌ استکبار جهانی در انتخابات امسال بی‌سابقه بود و با تمام امکانات رسانه‌ای برای ناامید کردن مردم از حضور در پای صندوق رأی تلاش کردند که این روند در گذشته متفاوت‌تر بود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در نشست ماهانه ائمه جمعه استان قزوین، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرموند خداوند دلها را هدایت می‌کند چرا که دل‌ها دست خداوند است و خداوند نمی‌گذارد دینش زمین بخورد و در این شرایط حضور پرشور مردم نشان دهنده عنایت و لطف خداوند متعال بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه انتخابات امروز قابل مقایسه با انتخابات روزهای اول انقلاب و انتخابات گذشته نیست، یادآور شد: دشمنان با استفاده از مزدوران داخلی و فعالیت های رسانه ای، تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا مردم را عصبانی و نا امید کنند و انگیزه را از مردم برای حضور در انتخابات بگیرند اما نقشه‌هایشان به شکست انجامید.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به انتخابات شوراها بیان کرد: ائمه جمعه تلاش کنند تا شوراها را زیر چتر خود بگیرند و هر عزیزی با هر سلیقه‌ای انتخاب شده است، از این قاعده مستثنی نباشد.

امام جمعه قزوین انسجام ائمه جمعه و ائمه جماعت را راهگشای بسیاری از مشکلات دانست و اظهار داشت: ائمه جمعه و جماعت با انسجام و هم افزایی می‌توانند بسیاری از مشکلات را برطرف کنند بنابراین باید تلاش کنیم این انسجام در بین ائمه جمعه استان بیش از پیش تقویت شود.

وی با تأکید بر اینکه با آنهایی که رأی دادند و آنهایی که رأی ندادند رفتار کریمانه صورت بگیرد، تأکید کرد: همه باید از امروز به گونه‌ای کار و خدمت کنیم که حال و هوای جامعه عوض شود و چهار سال آینده همه ملت پای کار انتخابات بیایند و این مهم مستلزم آن است که از همین امروز کار و فعالیت آغاز شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین از همه کسانی که نقش تاثیرگذاری در انتخابات داشتند قدردانی کرد و بیان نمود: از خداوند درخواست می‌کنیم که این تلاش‌ها ذخیره آخرتمان باشد و مغفرت و رحمت الهی را برای ما به بار بیاورد.