اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: ماموران این شرکت برای خدمت رسانی و تامین برق مراکز برگزاری کنکور سراسری و آزمون های پایان ترم دانشگاه‌های استان در آماده باش کامل هستند.

علی خدری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مدت چهار روزه برگزاری کنکور سراسری بیان کرد: همزمان با برگزاری کنکور سراسری در روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه ، جمعه و شنبه (نهم تا ۱۲ تیر) ماموران عملیاتی این شرکت برای تامین برق پایدار مراکز برگزاری کنکور در آماده باش هستند.

وی با اشاره به گرمای شدید و دمای ۵۰ درجه و بالاتر از آن در خوزستان در روزهای برگزاری کنکور سراسری، گفت: با مدیران برق شهرستان‌ها برای انجام تمهید ویژه آزمون کنکور سراسری ،جلسات متعددی برگزار شد تا این آزمون در سراسر استان بدون قطعی برق و بر اساس برنامه اعلام شده برگزار شود.

وی اضافه کرد: روز گذشته هواشناسی خوزستان در آخرین اعلام خود در خصوص وقوع دمای ۵۰ درجه و بالاتر در برخی نقاط خوزستان همراه با رطوبت بالا هشدار داده بود که به همین جهت اداره‌های هفت شهرستان خوزستان در روز چهارشنبه به منظور مدیریت بهینه مصرف، پایداری شبکه برق و تامین شرایط مناسب محل های برگزاری کنکور سراسری و پیشگیری از قطعی برق یا وقوع سایر حوادث احتمالی در شبکه تعطیل اعلام شد.                                                       
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ادامه داد: از تمام خوزستانی‌ها درخواست می‌شود به صورت ویژه مدیریت مصرف برق را در نظر بگیرند تا فرزندانشان در زمان برگزاری آزمون با قطعی یا نوسان احتمالی برق روبه رو نشوند.

رقابت افزون بر ۸۲ هزار نفر داوطلب آزمون سراسری در خوزستان و حدود ۲۵ هزار و ۵۰۰ نفر در اهواز صبح روز چهارشنبه نهم تیر آغاز شد و تا ۱۲ تیر در گروه‌های مختلف آزمایشی ادامه دارد.