قزوین – ایرنا – دبیر هیات تنیس روی میز استان قزوین گفت: حمیدرضا طاهرخانی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان ایران به میزبانی تهران فراخوانده شد.

ابوالفضل حمزه ای روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی آمادگی تیم ملی تنیس روی میز از ۱۱ تیر به مدت ۱۰ روز در مرکز بین‌المللی آموزش و استعدادیابی شهید عضدی برگزار می‌شود.

وی گفت: ۱۲ بازیکن از سراسر کشور به این اردو دعوت شده اند و از استان قزوین نیز تنیسور نام آشنای قزوینی در این اردو حضور خواهد یافت.

حمزه ای اضافه کرد: طاهرخانی دارنده رنکینگ یک تنیس روی میز کشور است و شانس بالایی برای عضویت در تیم ملی و اعزام به مسابقات آسیایی به میزبانی قطر دارد و تمام تمرکز خود را بر روی آن صرف کرده است.

این مسوول افزود: این تنیسور قزوینی از حدود یک ماه گذشته در اردوی آماده سازی بوده و آمادگی لازم را برای حضور قدرتمند در رقابت های آتی به دست آورده است.

وی با اشاره به حضور این تنیسور استان در ترکیب تیم شهرداری کرج و صعود به مرحله فینال لیگ برتر تنیس روی میز کشور، افزود:این تیم با حضور و نقش آفرینی این بازیکن قزوینی با قدرت و حداکثر امتیاز به صدرنشینی لیگ برتر مردان دست یافت و مستقیما به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.