مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: محموله ای به وزن ۶ هزار و ۶۸۰ کیلوگرم گوشت مرغ تازه بدون مجوز در محور فرعی میاندوآب به تبریز توقیف شد.

سرهنگ فخرالدین رستم پور روز پنج‌شنبه‌ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق و حمل غیرمجاز و خارج از شبکه گوشت مرغ، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این انتظامی در یکی از محورهای فرعی میاندوآب به تبریز، ۲ دستگاه کامیون ایسوزو و ۲ دستگاه نیسان یخچالدار حامل محموله گوشت مرغ بدون مجوز را توقیف کردند.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال بوده است، ادامه داد: در این راستا چهار دستگاه خودرو به همراه بار توقیف و چهار نفر دستگیر و پرونده به مرجع قضائی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب بیان کرد: هرگونه جابجایی محصولات دامی و کشاورزی باید صرفا با مجوز انجام گیرد و در غیر این صورت به منظور مقابله با احتکار و قاچاق، توقیف خواهد شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد افزود: از شهروندان انتظار می رود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

میاندوآب‌ در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.