شیراز-ایرنا- سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به اینکه بازیکنان تیم هوادار تهران فکر می کردند مقابل آنها با احتیاط بازی خواهیم کرد گفت : از دقیقه یک حمله کردیم و با برنامه ریزی به گل رسیدیم.

علی اصغر کلانتری روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا ادامه داد: با برنامه ای که در زمین پیاده کردیم از ضد حملات آنها جلوگیری  و به گل هم رسیدیم.

وی اضافه کرد: تیم قشقایی هم مقابل تیم بادران تهران دست به کار بزرگی زد و آنها هم کمک کردند تا ما به صدر برویم که جای تقدیر دارد.

کلانتری افزود: بازیکنان تیم هوادار هم روی دروازه ما چند فرصت ایجاد کردند  و حتی یک توپ هم به تیر زدند اما بازیکنان ما جانفشانی کردند تا در نهایت به یک بُرد با ارزش دست یافتیم.

برق ورزشگاه غدیر تهران قطع شد

سر مربی تیم فجر شهید سپاسی بیان داشت: در تدارک زدن گل سوم بودیم که از دقیقه ۷۰ برق ورزشگاه غدیر تهران قطع و بازی متوقف شد.

کلانتری ادامه داد : حدود ۳۰ دقیقه معطل ماندیم  تا برق ورزشگاه وصل شد و دو باره ۱۰ دقیقه گرم کردیم اما قطعی برق ورزشگاه به نفع آنها شد و بی محابا حمله کردند و در دقیقه ۹۰ هم یکی از گل ها را جبران کردند و در نهایت در یک بازی سخت به یک برد ارزشمند دست یافتیم و از بازیکنانم تشکر می کنم.

وی گفت :سازمان لیگ فوتبال طی نامه مورخ ۲۹ خرداد ماه به هیات های فوتبال استان هایی که تیم در لیگ دسته یک دارند اعلام کرده بود که چهار بازی آخر به صورت همزمان در ساعت ۳۰/ ۲۰ بر گزار می شود و باشگاه های ذینفع باید تمهیدات لازم به ویژه برق اضطراری را در ورزشگاه مهیا کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

قطع برق می توانست به ضرر ما تمام شود

کلانتری تاکید کرد: باید مسئولان باشگاه هوادار تهران با توجه به نامه فدراسیون مقدمات برگزاری این بازی را مهیا می کردند و با اداره برق منطقه محل ورزشگاه  هماهنگی لازم انجام می دادند با این حال قطع برق می توانست به ضرر ما تمام شود که البته اینگونه نشد.

وی اظهار داشت : بازی مقابل تیم هوادار برای ما تمام شده است و باید بفکر بازی حساس مقابل شاهین شهردار ی بوشهر باشیم زیرا آنها هم مدعی هستند اما ما فقط به بُرد فکر می کنیم تا مقدمات صعود به لیگ برتر فراهم تر شود.

دیدار تیم های فجر سپاسی و هوادار تهران که تا پیش از این بازی در صدر جدول قرار داشت با نتیجه ۲ بر یک به سود فجر پایان یافت تا این تیم در صدر جدول قرار گیرد.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز دوشنبه ۲۱ تیرماه در ساعت ۳۰/ ۲۰ در ورزشگاه پارس شیراز در یک بازی حساس میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر است که این تیم هم شانس  صعود دارد.

همچنین تیم قشقایی شیراز هم دراین هفته در تالش میهمان تیم چوکا این شهر است که این تیم در خطر سقوط قرار دارد و مساوی می تواند برای تیم قشقایی نتیجه خوبی باشد هر چند شکست دادن تیم میزبان هم دور از دسترس شاگردان داریوش هرمزی نیست.

جدول رده بندی 

در پایان هفته سی و دوم تیم های فجر شهید سپاسی ، هوادار و بادران تهران با ۵۴ امتیاز به ترتیب در رده اول تا سوم قرار گرفتند، تیم شهرداری بوشهر هم ۵۳ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد و  تیم مس کرمان با ۵۲ امتیاز پنجم شد تا همه چیز برای تعیین دو تیم صعود کننده به لیگ برتر به دو هفته پایانی کشیده شود.

تیم قشقایی هم با این برد شیرین با ۳۸ امتیاز به رده چهاردهم صعود کرد.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول به لیگ برتر دوره بیست و یکم صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

چوکا تالش با ۳۴ امتیاز همچنان امیدوار به بقا در رده شانزدهم است، نود ارومیه با ۲۷ امتیاز و گل ریحان البرز هم با ۱۸ امتیاز سقوطشان قطعی شده است.