به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از آن جا که به دلیل نابرابری تراز تولید و مصرف برق در کشور و وقوع برخی خاموشی ها در سطح شهر، حجم تماس های مردمی با سامانه فوریت های برق (۱۲۱) به شکل قابل ملاحظه ای افزایش یافته و در پاره ای موارد منجر به اشغال شدن خطوط تلفنی شده است، شهروندان تهرانی می توانند در زمان اشغال بودن خطوط تلفنی این سامانه و فوریت موضوع، به منظور ثبت درخواست های خود از نرم افزار "برق من" یا پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www.tbtb.ir بخش "رفع خاموشی" استفاده کنند.
بدیهی است درخواست های ثبت شده به فوریت و در کوتاه ترین زمان، مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.