اهواز – ایرنا - معاون هنری و سینمایی  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: هر کاری که عالمانه و با نگاه هنری انجام  شود ماندگار خواهد بود و میزان تاثیر گذاری آن هم  به تبع بالا خواهد بود، مردم  کارهایی با نگاه هنری را بهتر می‌پذیرند.

ناصر چنانی روزچهارشنبه در نشست انجمن مد و لباس استان اظهار داشت: مسایلی  وجود دارد که با زندگی مردم ارتباط تنگاتنگی دارد از جمله این مسایل می توان به جریان مد و لباس یا مبلمان شهری اشاره کرد، مردم در  این جریان ها که جزیی از زندگی روزمره آنها نیز به شمار می روند به دنبال زیبایی شناختی و زیبایی بصری هستند.

وی ادامه داد: هر چه نگاه عالمانه با ظرافت و اندیشه هنری پشت  مسایل همچون مد و لباس باشد  و از این دید تعریف شوند قطعا آن نگاه ماندگار است و از طرف مردم بیشتر مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

معاون هنری و سینمایی  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تاکید بر توجه و درک این مساله از سوی انجمن مد و لباس استان گفت: مهم‌ترین نکته این است که بتوانیم در انجمن مد و لباس استان در کنار همه اختلاف نظرها  و  اختلاف سلیقه ها  با یکدیگر بحث و گفت‌وگو  کنیم  و به تحقیق و پژوهش در این باره بپردازیم.

وی با اشاره و تاکید بر حمایت از انجمن مد و لباس استان بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های خوبی در این زمینه رویدادهای مد و لباس پیش بینی و پیشنهاد شده که با همفکری و هماهنگی انجمن مد و لباس می تواند برنامه های خوبی را در استان رقم بزند  وبنا داریم در دی و بهمن ماه سال جاری با همراهی انجمن مد و لباس یک رویداد خوب در حوزه مد و لباس  استان تدارک ببینیم.