کرمان- ایرنا- معاون اجتماعی پلیس کرمان از دستگیری سارقی ۱۹ ساله در این استان خبرداد که با زورگیری تلفن همراه شهروندان را سرقت می‌کرد و سپس با قیمتی اندک در سایت «دیوار» می‌فروخت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، کوروش احمد یوسفی اظهارداشت: ماموران مرکز رصد فضای مجازی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمان در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش گوشی های هوشمند سرقتی با قیمتی کمتر از قیمت بازار در سایت دیوار  بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات لازم سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی او را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آنجا ۱۷ گوشی تلفن همراه هوشمند و دو قبضه سلاح سرد را کشف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: این سارق در بازجویی پس از مشاهده دلایل و مستندات قانونی پلیس به ۱۷ فقره سرقت تلفن همراه شهروندان از طریق زورگیری اعتراف کرد.

احمدیوسفی با بیان اینکه پرونده برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی ارجاع داده شد گفت: بسیاری از شیادان و سارقان از سایت دیوار برای مقاصد شوم و رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند و شهروندان باید در خرید از چنین سایت هایی دقت بیشتری داشته باشند.